December 7, 2010

Eheheee, jerit eh? :D

Okay, aku takde benda hape nak tulis pun. Saje je gedik gedik nak bagitau and jerit, aku rindu giler nak mati kat bilik aku yang kat Kajang. BAHHHHH! Ineedthatroom. Grrr, rindu giler lah !


Eheheheee, okay, aku jerit kejap je. Korang tak payah mengada nak tutup telinga korang sebab suara aku sedap. Jangan risau.


Actually, next year boleh kata hidup aku akan berubah seratuslapanpuluhdua darjah kot (?) Semua berubah. Sekarang dah masuk bulan Disember. Aku tak ready lagi nak jadi budak tujuhbelastahun. Okay, korang jealous aku nak jadi tujuhbelas? =.='


Tapi aku tak sabar giler nak masuk sekolah. Bosan kot duduk terperap kat rumah macam anak dara tunggu orang masuk meminang. Errr, aku tak nak kahwin lagi. Sila ignore statement tu.


Ehhh, budak pemalu. Jom study samasama nak? :) Saya suka study dengan orang pemalu. Nanti dia senyap je kalau saya membebel xD






kami sangat comel. YEAY! ^^






p/s : eheheee, belajar pun malas, nak study. pigidaaaa!







No comments: