December 26, 2010

Nak kenal tak? NAK TAK?

Ehem ehem, hari ini aku takde mood nak membebel banyak banyak macam biasa. Hari ni, aku nak tempek muka muka anak anak yang rapat dengan aku buat masa sekarang. Okay korang, sila terharu. Menangis sekali.



Kakak sulung aku. Wan Anis. Dia ni selalunya jadi adik aku walaupun umur dia lagi banyaaaaak daripada aku. Baik, aku jealous.




Adik aku. Hadi. Dia jarang ade kat rumah. Cuti ni pun, dia bukan balik. Tapi kalau dah balik, macam macam cerita kau nak kongsi ngan aku kan?





Disebabkan ramai yang confused tentang status salasilah keluarga aku ni, dan slamber badak pi hantam tentang sepupu sepapat aku ni.. Meh sini aku tonyoh tonyoh sikit otak korang dengan info info tentang family aku.


Sepupu rapat sebelah ibu :)



Zulkarnain. Dia suka senyap, tapi gedik. Dan sukaaaaa gilaaaaa mengganggu ketenteraman aku.



Adik Zulkarnain. Miera. Dia dengan aku macam klon. Okay, bukan muka, tapi fikiran kitorang sama. Kalau aku tak suka someone tu, dia pun sama. And sebaliknya juga. Sila ambil serius tentang hal ini ye anak anakkk~ Dannnn, aku suka giler lepak dengan kau makcik!



Si kembar, Nasuha and Eisya. Actually, yang baju orange tu adik bongsu aku. Dan yang baju merah tu adik Zulkarnain. Errr, aku pelik kenapa aku tak jumpa gambar aku dengan budak berdua ni. Aihhh~ So aku letak diorang sekali lah. Diorang lahir pada hari yang sama, tarikh dan tahun yang sama, tapi waktu lain lain. Harap maklum.




Sepupu rapat sebelah ayah :)




Dia, penceria suasana. Dia, pembising di kala sunyi. Dia lah, Nur Farihah A'ah. Amende aku merepek niii =.=' Okay, dia suka burn CD lagu and aku suka dengar lagu lagu tu. Giler kamera. Fullstop :D




Munawwar. Dia gedik dan sangaaaaat gedik. Suka buli aku, tapi aku tak layan. MUAHAHAHAA~ Kitorang tengok cerita Power Rangers sama sama *tak habis habis Power Rangers =.='*



Khairul Azreen. Dia selalu jealous aku bergayut telefon lama lama. Dia takpe. Grrr >.<


Ohhh, tak lupa jugak pada dia niiii...




Anak kesayangan aku. Khairul Anuar. MUAHAHAHAAA~ Tiba tiba kau jadi family aku pulak yeeee? Amboiiii xD




Hah, lepas ni tak payah nak pening pening kepala menghentam pasal family aku. Oh yaaa, nenek aku makcik pakcik aku, and sepupu sepapat lain, aku tak masukkan. Tak perlu nak menggedik nak tengok. Ni pun dah cukup.



And, sorry lah tak masukkan gambar semua. Giler hape? Naik juling mata aku nak upload semua gambar family aku. Sepupu sepapat dah dekat lapanpuluhtujuh dah. Tambah makcik, pakcik, nenek lagii.. Maunya tak sampai seratus lebih? Perghhhh~





p/s : byebye. semoga cepat berkenalan.




No comments: