December 15, 2010

Bila hero kembaliiiii ~

Masa aku kecik kecik dulu, selalu jugak tengok cerita cerita hebat ni. Eceehh, konon konon selamatkan dunia lah, ape lahh..


Bila dah besar ni, tak terfikir pun nak tengok cerita Ultraman, Batman, Superman and segala gala MAN ni. Malas aku. Baik aku layan Hagemaru ke, Nono-chan ke.. Ade gak faedah. Walaupun faedahnya tak berguna untuk aku.


Tapi, baru baru ni...


PowerRangers Pictures, Images and Photos




Si sepupu busuk aku, dah dapat menyengat kembali zaman aku mudo mudo dulu. Kureng kau Moon, ingat kau Sailormoon nak suruh aku panggil kau Moon?

Alkisahnya, satu malam tu aku tak boleh tidur. So, aku keluar, tengok dia tengah layan Youtube. Ohhoiii, korang ingat layan Youtube malam malam layan apa? Korang ni, otak ting tong doh. HAHAHA


Iyeee, dia layan Power Rangers. Phsyco betul. Dah la form5, baru habis SPM. Lelaki pulak tu. Pi layan Power Rangers. Takde class langsung.

power rangers Pictures, Images and Photos



Tapi yang peliknya, aku pun melekat sekali, join sekaki. Rupanya aku pun bukan ber-class sangat. Bangang kau Munawwar, jatuh standard aku tengok cerita Power Rangers dengan kau. Aihhhhh =.='


Okay, masa tu mata aku memang tak boleh tidur. Penangan air teh tawar. Grrrr, sekali je aku minum. Lepas tu tak nak dah. Mata aku jadi segar bugar. Yela, boleh layan Power Rangers dengan si Moon sampai pukul empat pagi. Tak gila?

power rangers Pictures, Images and Photos

yang putih ni rupa rupanya masuk WWE ! siot je, tak bagitau aku dowhh~


Moon ni bagus. Dia kenalkan sekor sekor watak dalam cerita tu. Tapi tak guna jugak, aku bukan ingat. Aku ingat Power Rangers putih tu je sebab aku tahu dia ade scandal dengan Power Rangers pink. Tak aci betul. Kesian Power Rangers merah. Mula mula aku tengok pink tu macam ada scandal dengan yang merah. Tiba tiba yang putih datang, duduk bertempek duapuluhduajam dengan yang putih. Curang!


Pastu si Moon tu tunjuk robot robot Power Rangers ni pulak. Tapi kesian lagi sekali, yang melekat dalam otak aku ni, satu robot je. Robot Power Rangers Wild Force. Ohhh, banyak betul binatang binatang dia. Ada rusa, helang, kambing, badak, zirafah, gajah. Oh ya, binatang yang korang cari cari takde. Sebab nanti kena samak, susah pulak.


Family Pictures, Images and Photos



Orang jahat dia paling tak boleh blah. Part last sekali, dia jadi cun melecun. Baru jadi orang, dah ada orang nak. Siot je dowhh.. Aku pun nak jugak macam tu. Kau ingat kau sorang je laku? Pfftttt..


Oh yaa, si Moon tu cakap, dia tengok dari part 1 sampai yang akhir. Dua hari. Bapak tak boleh blah.. Patut kau sibuk ajak aku join sekali. Rupanya sebab tengah malam, kau takut. Mueheheeeee~






p/s : aku tengok yang Power Rangers pink mesti lagi cun daripada Power Rangers kuning. baru sekarang aku tau, kenapa aku selalu bergaduh ngan kakak aku dulu nak cop Power Rangers pink. heheeee~

No comments: