January 10, 2011

Bye kak long. Byeeeee!



8 Januari 2011. Bye Kak Longggg! =.='


Iyeeee, kitorang dah pergi hantar Kak Long masuk belajar. Kat Akedemi Jarum Berlian, Kemaman. Dia dah sembilanbelas dahhh.. Dah besar dahhh xD


By the way, pak kumbang mesti risau giler. Muahahaha! Takpe, kau pun jauh jugak. Sama je dengan dia.



Okay, ni kak long ye anak anak. *tudung macam hape je. lantak hang lah tudung oiiii*



Tiga beradik.Iyeeee, kami comel. Aku akuinya. Fullstop XD



Si moon gedik. Ikut jugakkk dia eh?



Khairul Azreen. Sila focus pada jejaka itu. Bukan kaki. *ehemmm, aku tau la kaki aku putih daripada muka dia =P *



Mak Long. Rumah dia dekat gila dengan tempat kak long belajar. So, thanks mak long!



Then, kitorang pergi melantak nasi ayam. Perghhh! Sodap giler nasi ayam dia! Tapi macam biasa, pekerja dia agak sombong. Dimaafkan lah, sebab kau orang Terengganu. Selalunya orang Terengganu, susah nak senyum masa jual jual nih. Penat kot?



Nasi ayam sedap. Tengok pinggan diaaa! Bapak besar dowh~ Nasib baik habis :D




Air epal susu. Sedap jugak, tapi si Moon cakap, "Ni air susu ke, air epal?" =.='



Dah dah. Malas dah nak tayang muka aku. Aku tau korang bosan. Padan muka. Mueheheee~


And I have some wishes for themmm,




Kak Long, belajar elok elok kat sana. Nanti dah habis belajar, angah nak kebaya. Mueheheee~ *bertimbang rasa tak adik macam ni? xD * Jaga diri elok elok. Byeeee!




Oh yaaaa, Kak Nurul. Tahniahhhh! Dah ade orang merisik. *ehhh, aku bila pula? errr... =.=' *







Okay dah, bye!





p/s : hoi, aku sedih la. ape kes nak happy plak? bapak banyak homework sekarang. tapi gatai nak online =.='

No comments: