January 4, 2011

Hari sekolah sudah mai noooo~

Hai hai hai. Errr, hai lagi. Lama giler kot aku tak tulis blog. Kesian pula blog aku, makin banyak encik spenderman mai sini buat rumah dia. Aiyoooo~



Okay, dah dua hari masuk sekolah. Agak busy, sebab awal awal sekolah kan. Semangat lagi nak belajar. So, busy lah sikit. Nanti dah dekat dekat SPM, mula lah penyakit M tu datang. Aku tahu, dah dekat dekat SPM baru rasa tak sedar diri yang diri tu ada exam besar. Bukan aku sorang je, korang pun. Heheee~


Aku dapat banyak soalan yang aku serba salah nak jawab. Errr, antara soalan soalan dia, "Anis, bila balik kajang?", "Anis, sekolah mana?", "Anis, bila kau masuk sekolah?".






suka hati aku lah kalau aku rasa cam nak tempek muka aku. so?




Korang, sorry tau. Aku stay kat Dungun. Ayah aku dapat kerja kat sini. So, kitorang akan duduk sini. Dan, aku akan ambil SPM kat sini.


Dah dua hari dah aku masuk sekolah. Setakat ni, takde masalah. Alhamdulillah. Banyak jugak protection kat sini. Mueheheeee~ Sila jealous xP


Ohhh, by the way, byebye SENIOR SENIOR sayang. Byeeeeeee! Sila jealous apabila anda anda dan anda rindukan sekolah yeeee XD

p/s : seriously, blank. aku tak tahu nak tulis ape lagi dah. okayy, byeeeeee~

No comments: