February 18, 2011

DAH RETIIIIII ! :D


Baik, nampaknya AnisAzuwa dah mula excited sekarang. Yela, dia dah reti LINK-kan url ape semua benda tuuuu.. Kesian plak aku tengok dia. Orang lain dah macam macam benda tahu, dia baru merangkak nak buat link.


Takpe lah, biarkan jela dia bahagia. At least dia buat muka tak malu, belajar. Ye dakkk? Tulah, orang ada cakap, malu bertanya, sesat jalan. Maknanya, kalau buat muka tak malu, jalan bersimpang siur sentiasa terbuka depan mata. Ewahhh! Pandai lah aku buat conclusion XD


Oh, by the way, korang tak yah lah bising bising yang dia baru reti letak url tu. Lantak dia lah. Biar aku je yang memekak kat blog aku pasal dia ni. Sebab dia klon aku. Mueheheee~


Ehem, aku, wakil daripada klon aku, AnisAzuwa nak ucapkan banyakbanyak terima kasih pada Kak Ain Farhana kerana sudi mengajar dia buat link link kejadah ape semua tu.


Sekian, terima kasih.




p/s : kejadah ape nye post macam ni? HAHAHA, lantak aku lah weiiii =.='




No comments: