February 18, 2011

Contest Gambar Muka Sedih Paling Menarik ,


Ehem, lagi sekali, aku nak join contest. Mueheheee~ Okay la, aku dah giler contest. Sikit. Sikit. So, aku rasa macam nak join lagi contest. Disebabkan ni contest kedua aku join, so aku rasa agak malu lagi lah. Ecehh, aku kan PENYEGAN..






Hah, ni contest dia. owner blog dia, Kak Asyikin. "Kak" eh? Takpe lah, kalau tak "kak" pun, aku nak rasa muda jugakkk :D


By the way, sape sape yang rasa macam nak join contest ni, sila ke SINI. Agak agak ada yang baru putus cinta ke, baru lepas mati kucing kaaa, baru lepas berak kaaa. Berak? Okay, pelik. Tapi, dialu alukan jugak xD


Oh yaaa, ni gambar aku yang aku rasa sedih :






Iyeeee, aku mengaku aku lagi comel masa senyum. Dah, diam. HAHAHAHA! Ehhh, aci tak letak dua gambar? Boleh eh? Satu edit, satu tak edit. Boleh yeee, Kak Asyikin?


Aku nak tag :








p/s : aku rasa macam best main contest contest ni. lagi lagi yang boleh taruk muka. HUAHAHAHAA~




No comments: