February 11, 2011

fitnah melanda ,




Tajuk tak boleh blah. HAHAHA ! Lantak lah, aku tak kisah. Sekarang ni, aku kena fitnah. Memang terkejut beruk lah jugak aku dengar. Tapi yela, mulut orang kan :D


But, aku rasa macam best lah pulak. Yes. Best. Kot. Kot jela. Actually malas nak ambil tahu. Tapi agak agak kalau dah cerita tu sampai kat family, apa korang buat? Belasah? Pukul kepala pakai penukul? HUAHAHAAA! Aku tak sekejam tu. Aku baik. Bukan macam korang =P



so, pengata sekalian, you makes my life changed 180 degree from the left to right. thank you :D



Now, aku tengah tunggu masa je. Nak fikir apa aku nak hentam orang tu, memang bukan aku punya style lah. HAHA. Fikiran aku profesional sikit daripada fikiran korang. Kan? Akui jelaaaa.. Mueheheee~


Actually apa tujuan dia cakap macam tu eh? Nak tarik perhatian aku and encik *tet tet tet* kah? Dia ingat aku lesbian nak tertarik dengan dia? Blah! Encik *tet tet tet* pun aku rasa daripada okay okay terus jadi tak suka. Benci terus. Rasa nak penggal kepala dia terus. Okay, hiperbola pulak.



orang cakap, cabaran tu akan me-warnawarni-kan hidup kita. iyeee kot?



Dia terasa kot aku tak layan dia, tak pandang dia? Or dia sakit hati tengok kebahagiaan aku sekarang. Wondering.


Ehhhh, jangan fikir nisss. Kejadah ape nye kau fikir hal budak tu? Baik tak payah fikir. sesak-semak otak kau je nisss oiii. Kembalikan fikiranmu ke arah kebahagiaan, ke arah SPM. Ergh!




p/s : kalau rasa macam takde keje or takde HOT STORY nak buat, buat lah HOT STORY pasal diri sendiri. tak payah nak famous kan orang lain. buat lah kontroversi pasal kau sendiri. kalau takde modal, kau melantak lah cakap kau pernah mati hidup semula ke, tertelan paku duaratusenampuluhtiga biji keee.. ape keeee.. tak payah menyusahkan orang lain.





No comments: