February 11, 2011

senyum buruk ,




Aku rasa better aku buat tak tahu dengan apa yang orang buat kat sekeliling aku daripada aku memenatkan kepala otak aku dengan hal orang lain.




Dan dan je masa orang yang aku tak berapa suka lalu, aku senyum. Kejadah. Kalau aku rasa macam aku dah tak suka dia, that's mean aku betul betul tak suka dia. And, aku takkan ambil tahu pasal dia. Even bercakap dengan dia pun.


HAHA, jangan fikir yang aku akan stalk kau bila aku tak suka kau. Buat apa? Malas aku nak hadap muka kau. Macam aku nak.


So, aku rasa better kita TAK PANDANG langsung orang yang kita tak suka, daripada TENGOK MUKA DIA, then SENYUM. Dah la senyum plastik, buruk pulak.





p/s : kalau terasa macam aku tak layan and tak pandang and tak cakap tu, faham faham sendiri lah yeeee :)



No comments: