February 11, 2011

twentythird of january twothousandeleven




WAHHHHH, lama gila tak update blog. Sorry sangat sangat. Muka buku selalu sangat on. Sebab main game Citiville. Huwahahaaaa~ Malas nak menaip punya pasal. Terpaksa lah tak menatap dan menaip kat blog ni.


By the way, tarikh bersejarah kat tajuk tu dah lepas. Okay, birthday aku. Thanks pada sesiapa yang wish. Dalam meseg, dalam facebook. Iloveyouall lah! <3


Okay lah, antara Top 5 :
1. Encik boyot, Mohd Khairul Anuar
2. Makcik peng peng, Datin Sri Nuramirah Wafa
3. Makcik skudap skudip *aku pun tak tau ape maksud dia*, Mrs. Pian, Nur Hanani.
4. Kakak yang jauh, Kak Amira Aqilah.
5. Makcik berkacamata, Puan Amira Kamarudin =)


Ohhh, aku ingat lagi. Yang first tu tak boleh blah. Orang terakhir wish pun dia jugak. Menyemak jeee xD



hye ! i'm seventeen. dah besar daaaaaa :D



Ehem. Lagi berapa bulan je nak SPM. Ade orang nak sedapkan hati aku, dah tujuhbelas boleh lah selalu jalan jalan ngan kawan. AMBOI ! Kau tahu tak aku kena berhempas pulas sampai berpulas pulas kepala otak aku ni? Haih dia niii, meracun betul!


Aku rasa macam nak buat muka tak malu kat sini dowh. Okay okay.


HAPPY BIRTHDAY ANIS AZUWAAAA!


Nampaknya, orang terakhir yang wish kat aku ialah aku sendiri. Hoyeahhh! :D





p/s : harap harap terkabul jugak impian nak kahwin lagi 7 tahun akan datang. mueheheee~




No comments: