April 5, 2011

Surat untuk YOU II ,



Actually, ni kesinambungan daripada entry Surat untk YOU. Kira, kalau tak faham ape ape, hang pi check kat entry tu jaaaa.. Mudah and senang lagi padat yaw :D


_______________________________________________________


You,


Aku dah makin selesa sekarang. Walaupun sikit. HEHE. Tapi at least lega lah, dapat face to face tentang benda yang kau dah faham. Aku dah agak, kau akan baca. And luckily, kau tak meletop dengan menulis surat balas untuk aku pulak XD


Aku dah faham sekarang. Rupanya kau memang MYSTERY. Disebabkan kita ni banyak persamaan, kira aku pun MYSTERY jugak lah. Sebab apa? Sebab perangai aku pun lebih kurang je dengan kau. Cuma aku banyak cakap sikit. Sikit jeeee =.='


Oh yaaa, daripada apa yang kau tulis, kau pun rabun jugak eh? Tambah lagi satu persamaan. Aishhh, tiru nampak? Takpe takpe, kekalkan perasaan sehati sejiwa tu. HUAHAHAAA


Kawan KITA ada cakap, memang kau jenis macam tu. Kiranya, kalau orang yang tak berapa nak rapat sendat mampat dengan kau ni, kau kurang bercakap sikit. Ehh, kau ni kira pendiam lah kan? Dah jumpa perbezaan kat situ. Tadi ade budak form4 cakap aku peramah. HOMAIGOD. Dah dia jumpa aku time aku peramah. Memang lah mood aku peramah :D


By the way, ayat aku yang "Bila kau perasan kau cun, aku perasan aku kachak. Bila kau perasan kau lawa, aku perasan aku macho" . Abaikan je ayat tu. Aku mulut laser. Walaupun aku pendiam :D


Yang last sekali pun, ade misunderstanding kat situ. Harap bersabar ye. Mueheheeee~



______________________________________________________



Aku tahu, surat ni ramai yang baca. Tapi TAK PAYAH MENGGEDIK NAK TERASA. Ni just between aku and YOU je okay. Kau nak perasan, kau perasan sorang sorang. Aku dah cakap, surat ni untuk SESEORANG. Bukan BEBERAPA ORANG. So, tak payah nak ambil port nak meluah sekali. Kau ambil tahu je takpe. Aku sekeh sekor sekor kang.


Sememangnya, ramai yang sayang KAMI. Huahahaaa~ Takpe, tak sayang pun takpe. Perasan tu membahagiakan. Justeru *eceh, pakai ayat karangan*, ramai yang harap kitorang dapat bertegur balik. Errr.. maybe susah. Tapi insyaallah, boleh kot. Cuma tak macam dengan korang. Kira berkawan cara pelik macam selalu lah kot. Teheheee~







p/s : pelik nape aku meluah perasaan? HELLO, ni blog okay. korang meluah kat blog korang boleh pulak? asal aku tak boleh plak? >,<




No comments: