October 22, 2010

one, two, three and four. dah sebulan..

22/10/2010. Genap sebulan ibu pergi. Maknanya, dah 2 minggu lebih aku duduk kat dungun. With my sisters. Kat rumah nenek aku. Ohh, i reallyreallyreally miss my gorgeous friends.


Kadang kadang kan, bila ada benda pelik jadi kat sekolah baru ni *ohh, biasalah, ade benda yang aku tak pernah tengok kat sini*, aku jadi excited nak balik rumah. Yea, nak cerita macam macam benda kat ibu. Tapi lepas tu, baru aku teringat. Aku datang sini pun sebab ibu dah takde. CIT!


But its okay. Sini ramai saudara. Dan kawan.


And now, aku sedang exam. Ohhh, geram sungguh! Dengan malas nak study nye. Dengan banyak benda tak belajar lagi nye. Dan, dengan facebook nyeeeee *serius takde kaitan* =.='



hai rakan rakan, saya anis versi baru :D

Disebabkan ramai yang nak tengok aku berbaju putih, aku letak lah. HAMBIKKK! Ahaha, pakcik tu cakap, dengan menjerit, "Anisss! Comel giler! Macam budak form 1 or form 2". Okay, nampaknya aku terlalu suci bila pakai baju putih =__________='

p/s : aku still tak tau ape maksud LUGA. looks like DURGA right? tapi aku rasa maksud dia tak lah sebaik durga kot -.-

No comments: