December 11, 2010

Kau, senyum cepat!



Ehhh, korang pernah dengar lagu senyum tak? Seriously, aku tak suka. Lagu tu buruk. Tolong lahhh.. Confirm mencarut kalau dengar. Okay, over betul aku sampai mencarut. Heheee~


Aku selalu teringat apa yang Wafa cakap, "Just smile, so that everyone know that you are stronger than yesterday", Alaaa, macam tu lah ayat dia. Aku ingat sikit sikit jehhh.. Halal jelaaa~


Okay, aku menyampah betul tengok orang yang selalu menangis, selalu putus asa. Even dia tak try lagi pun benda tu, macam macam ayat putus asa dia bagi. Apa, kau ingat orang nak simpati dan tolong buatkan something tu untuk kau?




Kadang kadang memang kita kena luahkan apa yang kita rasa tu kat orang lain kan? Tapi kalau dah semua orang kau cerita kau sedih, memang minta simpati lah tu.


Actually, kalau kita senyum, kita akan jadi semakin kuat. Dan, semakin yakin dengan diri sendiri. Korang tak tahu ke? Aku pernah try :) Ia menjadi, dan aku rasa aku makin berubah dan jadi lagi yakin.




Ahahhh, kalau nak bahagia lebih sikit, korang gelak lah puas puas. Jangan senyum je. Confirm hilang duka lara korang. And, korang jangan rasa sedih dengan sesuatu yang takkan bagi apa apa kat korang. Contohnya, putus cinta. Hohooo~ Tapi kalau korang rasa dengan menangis dapat boyfriend/girlfriend semula, korang menangis lah sampai terkeluar biji mata pun. Aku tak kisahhh~




p/s : kalau nak lagi baik duka lara tu, kau pergi jerit kuat kuat kat tepi longkang. senang bukan ? :D



No comments: