December 13, 2010

Nama korang pelik lahhh ,



Sekarang ni aku rasa makin lama makin ramai budak budak yang pakai facebook. Sebab, nama nama dalam facebook tu makin lama makin pelik. Macam masa zaman zaman myspace dulu. Oh My God, apa nak jadi?


Actually diorang ni letak nama pelik pelik ni kenapa? Nak sorok identiti? Errr, aku tak kisah. Tapi macam agak susah lah untuk orang nak mengesan korang. Termasuk aku. Agak bengang lah jugak, nama korang pelik pelik, aku nak delete, tengok tengok, kenal =.='



You can lie to other people with your lies, but its nothing, dear :)



Aku ingat lagi dulu, masa aku mula mula buat facebook ni. Okay, bukan aku yang buat. Ungku, kawan aku yang buat. Masa tu aku darjah tiga. Okay, tak baik tipu. Masa tu aku tingkatan tiga. Aku ingat lagi dia cakap, "Facebook ni senang je. Kau tulis je nama orang tu, then tekan search. Confirm keluar. Bukan susah macam Myspace nak cari orang"

Aku dengan excited-nya pergi search nama cikgu praktikal sekolah aku yang aku minat dulu. Siap letak nama bapak lagi. Ohhh, betapa excited-nye aku. Tengok tengok, selepet! Keluar nama and muka cikgu tu. WAHHHH! Bapak tak boleh blah zaman aku mudo mudo dulu xD


Tapi sekarang....



Okay, pendapat aku, sekarang budak budak makin ramai terjun dalam bidang ber-facebook-ing. Syok yeee, adikadik sekalian? Sekarang aku tengok pun, dah naik muak. Naik juling mata aku tengok nama budak budak ni. Macam macam nama ada. Kreatif betul. HAHAHAA~

Yang pastinya, bukan macam aku punya facebook. Nama tak pernah bertukar. Muka slenge aku je yang bertukar tukar. Ting! Jadi lain. Tong! Jadi lain. Siap ada bunyi lagi tauuu, korang ape tahu? Tahu tukar nama jeeee~





Errr, ke, aku yang ketinggalan zaman? Dari dulu sampai laaa niii, tak pernah pernah nak bertukar nama. Asyik nama tuuuuu je. Aku tau, korang bosan. Sebab tu korang tak payah susah susah nak meraba raba mencari cari aku dalam facebook. Aku ni kan baik orangnya. Malas lah nak menyusahkan orang :)


Now, orang dah tak pakai nama sendiri. Orang pakai nama yang gorjes gorjes punya. Aik? Tak ka? Yelaahhhhh! Korang jangan mengada ngada nak menafikan apa yang aku tulis. Aku hempuk karang pakai kuali nenek aku. Nak?

Ehheeeii, korang perasan tak, facebook semakin mengganas? Bersilau silau mata aku tengok kat wall facebook aku, semua benda yang aku buat. Termasuk comment yang aku bagi kat orang. Kira Si Stalker ni, bahagia lah hidup depa. Aihhh, aku nak bercakaran, bergaduhan dan berperasantan pun tak boleh dah sekarang. Tahniah facebook =.='



p/s : pehhhh, aku jadi semakin baik sekarang. sebab aku tahu, tak baik menyusahkan orang. berdosaaaaa~ tuhan maraaaaa~

No comments: