March 25, 2011

Anisssss makin garang ?



Ada yang cakap aku makin serius sekarang. And yang cakap tu, lelaki.


Mana tak nya, bila ada orang marah sikit, aku main hentam jeling maut kat orang tu. Bila ada orang usik sikit, aku buat selamba marah kat orang tu. Bila ada orang kacau sikit, aku suka hati tengking tengking orang tu. And bila ada orang tak dengar cakap aku, aku buat gaya hebat lah konon, pi hentam orang tu. Errr, yes. Aku buat semua tu.


Aku mengaku, aku makin GARANG sekarang. Aku mangaku, aku makin SERIUS sekarang. And aku mengaku, aku makin MALAS NAK MAIN MAIN sekarang. Except main game lah. Heheee~


Hari tu, result SPM dah keluar. And aku respect giler kat kakak kakak and abang abang kat Saujana. Bapak ramai dapat terbaik. Lebih doploh orang kot kot. Kak Hidayah lagi hebat. 11A. Mak aihhhh, 11 subject dia ambil, semua A. Aku jealous. Ye, sebab aku ambil 9 subject je. Tu pun belum tentu boleh dapat semua A =.='


So, sekarang ni aku dah bertukar. Jadi serius dalam kelas. Dengan ceramah ceramah daripada cikgu cikgu tersayang. Insyaallah cikgu, saya boleh buat :)


And satu lagi, aku nak minta maaf pada kau, sebab buat denda camtu. Memang, aku ada janji dengan seorang budak tu, kalau tak dapat capai target kitorang masa exam, akan kena denda. Denda dia, tiga minggu tak boleh bertegur, texting, and even bercakap pun. Seksa? Klik sini untuk tengok seksa ke tidak :)


Aku dah target. For SPM, at least dapat 5A. So, aku nak usaha. Insyaallah..







p/s : HAHA, perangai garang aku tu untuk budak budak lelaki je. kalau perempuan, kurang. maaf, aku tak makan perempuan ye. kalau lelaki berkemungkinan besar aku makan kalau aku menyampah sangat.




No comments: