May 21, 2011

Bahagia lah ,

Alhamdulillah, teruja giler hari ini. Walaupun duduk kat rumah je, macam macam benda baik jadi. Memang tak terjangka! Happy bebenor hari ni xD


First, kawankawan aku. Memang aku rindu. Tibatiba dapat information from ayah aku, Khamis nanti balik Kajang. Eheheheee, boleh jumpa kan? :D Sekejap pun jadi lah.


And the second one, aku berniaga. Ohh, baru je start. Aku bukan reti sangat. Tapi berkat idea cousin aku, sokongan family aku and nasihat Encik kaunselor aku tu, berjalan jugak. Now, agak teruja lah.


Thanks banyakbanyak semua, termasuk costumers aku yang rajin duk promote jugak :D


So, dengan ini, aku akan mem-busy-kan diri dengan perniagaan baru aku and examination yang gila macam sengal. HEHE, jangan menangis ye blog, aku akan jenguk kau jugak bila ada masa :)


By the way, sape sape yang berminat nak tambah aksesori kat mata tu, boleh contact facebook aku. Kot kot berminat nak tanya ape ape kan :D






p/s : aku giler contact lens sekarang! HEHEEE :D

No comments: