January 5, 2012

Byebye 2011 and Hello 2012 ,



Ehem. Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua warga bloggers, facebookers, twitters and -ers ers yang lain sekalian. Err errr, *speechless*. DAH LAMA TAK TULIS BLOG ! Aku tak rindu langsung wehhh ! XD


Apa apa jela. Hari tu, aku off blog pasal SPM. Then, hari ni baru on balik. Wahhh ! Mimpi apa? Mimpi kelaparan nak makan ABC yang dibelanja oleh Encik Khairul Anuar la ni. Huahahaaa~ No lahhh, aku rasa nak menulis. Banyak benda aku nak share, lebih lebih lagi pendapat aku. Rindu jugak nak meluah teruk teruk dalam blog ni kadang kadang :P


By the way, macam macam benda terjadi sepanjang blog aku dibiarkan sepi sendirian ni. Kesian aku. Dari Kajang pindah ke Dungun. Dari Dungun, pindah ke Besut. Dari Besut, pindah ke mana pulak? Aku pun tak tahu.


Azam tahun baru ! Dah alang alang 5/1/2012 ni, aku nak buat muka toyaaa la kat sini. Wish HAPPY NEW YEAR yang paling lambat kepada sekalian makhluk macam tahun tahun lepas. Ngeheheeee~ Azam pleasee, azam? Horrr, azam aku banyak. List neh?


@ Nak jadi kakak paling baik + mithali sepanjang ada kat rumah ni.

@ Nak belajar masak + kemas rumah sampai bersih !

@ Nak jadi lebih berani.

@ Nak belajar loghat loghat pelik dari banyak negeri. Muehehehee~

@ Nak kumpul duit banyak banyak!

@ Nak kahwin aci dakk? HAHAHA


Dah dah, letih dah. Nanti aku tulis lagiiiiiiiiiiiiiii banyak kat sini nehhh :D





p/s : bisnes time ! ^^




No comments: