April 2, 2011

Please lahh, buruk perangai kau. TAHU ?



Semalam, mama I, ajak adik I and I pergi MacDonalds kat Dungun tu. I pun bersiap ala kadar jela. MacD Dungun je pun. And, dengan mama je pun. Bukan dengan boyfriend I. Oppss! :P Okayokay, aku tahu korang dah mual. Kejadah ape entah, tiba tiba pakai I, U. Demam ke hape entah Anis nih? =.='


Okay, aku bukan nak cerita pasal aku pergi MacD makan Spicy Chicken MacDeluxe or minum air milo yang takde ais or makan kentang goreng dengan terpaksa sebab dah kenyang tu. Bukan bukan. Aku pun bukan nak cerita pasal ada sesetengah orang Dungun ni agak sellfish sebab datang sorang sorang, tapi duduk meja yang boleh muat enamtujuhlapan orang. Bukan bukan and bukan jugak.


Tapi aku nak cerita satu ni haaa, benda yang aku tak puas hati. Masa aku pergi MacD tu, dalam pukul 6.15 petang. Kira nak dekat Maghrib la. Perghhhh, ramai gila kot orang, sampai kitorang ni duduk kat tempat meja satu je. Kira untuk empat orang duduk la. Tapi kitorang ade enam orang =='


Macam biasa, perasaan tak puas hati timbul dalam hati aku. Yela, tengok orang duduk online, main game kejadah ape entah. Meja bapak banyak kat tepi. Duduk sorang sorang je. Siot -.-'


Then, ada satu meja ni, aku perasan ade sorang laki duduk. Seat kat sebelah ade dua, depan ada tiga. Okay, aku ni baik hati. Takdenye nak sound orang. Dalam pukul 6.35 camtu, ade sorang perempuan datang kat meja tu. Duduk depan yang lelaki tu. Aku pun buat lah gaya, LIKE-I-CARE sebab aku tengok minah tu pandang aku, then pandang lelaki tu lain macam je. Gaya ala ala menggoda pun ade =.='


Bila adik adik aku pergi basuh tangan, tinggal aku and mama aku je kat meja tu. Mama aku cuit, tunjuk kat meja tadi. PERGHHHH, berasap telinga aku ni haaaa.. Okay, telinga. Mata tak berapi sangat. Sebab ape? Tettt...


Si perempuan tu dah peluk laki tu dah. Errr.. Aku tahan jela telinga, mama aku duk nasihat, kalau couple, jangan buat macam tu. Orang tengok tak elok. Tak baik. Bla bla bla.. Tak pasal pasal aku pun kena tempias jugak. Adoiiii -.-


Okay, aku ni, takde lah tipikal sangat. Kira benda yang aku nampak tu, takde ape sangat. Cuma, aku tak de lah pulak suka tengok benda alah macam tu. Bangang, depan public kot. Perangai tak semenggah macam tu pun nak tunjuk jugak ke? Kalau adik adik aku tengok macam mana? =.='


Then, kitorang blah. Macam haremmm je nak tengok orang buat dosa lama lama. Aku tak tahu la berapa lama diorang berpelukan sebab time kitorang keluar dari MacD tu, dah pukul 7.18 p.m. kot. Kiranya, bertambahlah dosa keluar time Maghrib sekali. Opsss, aku pun sama :P


So, tak payah lah buat malu kat orang. Kalau kau nak buat benda benda camtu, kau pergi lah tempat lain. Aku memang tak kisah kau nak beromen what-so-ever kat MacD tu. Tapi ade yang datang nak bersuka ria dengan KELUARGA, kisah. Ergh. Paling jengkel, perempuan tu bertudung. Sekadar bertudung jela. Kan aku dah pernah cakap dalam entry ini , perempuan yang tak bertudung pun lagi baik daripada yang pakai tudung. Ye dakkk?







p/s : sorry, entry ni takde hiasan gambar. harap terima. peceeee ! :D




No comments: